Cross Training

CROSS TRAINING

Erősítő és kardió edzésre készülj!

 

A Cross Training egy olyan edzés módszer, melyben több sportág mozgásanyagát felhasználva a lehető legtöbb kondícionális képességet fejlesztjük egyszerre illetve felváltva. Ezen képességek az erő, gyorsaság, koordináció, állóképesség, hajlékonyság. A különböző mozgásformák mixelésével  igen hatékony edzéshatást tudunk elérni.

 

Mivel a tréningek összetettségben, terjedelemben és nehézségben különbözőek, ezért a szabadidő sportolótól az élsportolóig, mindenki örömet és kihívást talál benne.

 

  • Teljes testet megdolgoztató, saját testsúlyos és eszközős (medicin labda, kötél, kettlebell, trx, tárcsa, vagy a csúszka)

  • Változatos edzésforma

  • Minden állomáson más gyakorlatot, vagy gyakorlatsort végzel, amivel felkészítjük a testedet a mindennapi élet terheléseire

  • Kíméljük az ízületeket

Kiknek ajánljuk?

  • Férfiaknak, nőknek egyaránt

  • Pároknak ideális közös edzés

  • Ha edzett vagy, vagy gyorsan az szeretnél lenni

  • Ha bírod a kihívást és az erősebb szív-és érrendszeri megterhelést

  • Ha szeretnél az állóképességeden javítani

  • Ha hangsúlyosabb, szálkásabb, funkcionálisabb izomzatra vágysz

  • Ha fogyni szeretnél

  • Ha nem kedveled a koreográfiás órákat

  • Ha kondiztál, de nem érted el a kívánt hatást

  • Futóknak, bringásoknak

Fogj bele a változatos funkcionális köredzésekbe! Jó társaságra, remek hangulatra, hatékony edzésre fel!

Cross Training 2_edited.png