Anyaforma! Várjuk az anyukákat is mozogni!

RTM

Az óra során regeneráljuk, komplexen erősítjük a törzstartó izmokat! Kis létszámú órákra számíthatsz, személyre szabott, a mindennapokba beilleszthető hosszúságú gyakorlatsorokra, s az eredmény a laposabb has, kevesebb hát- és derékfájás, és az optimálisabb testtartás! Az órák ízület kímélőek, s figyelembe vesszük a szülés utáni tényezőket is! Szülés után 6-10 héttel van lehetőséged csatlakozni!


Kanga

Az óra elengedhetetlen része a bemelegítés, az edzés végi levezetés és nyújtás, valamint különös figyelmet fordítunk a gátizom tornára is, ami minden női testedzés része kell, hogy legyen. 45-50 perces intenzív mozgásra számíthatsz, a kritikus területeket megcélozva (comb, popsi és a has), gátizom erősítésre, de nem maradhatnak el a szuper zenék és a fantasztikus hangulat sem! Amennyiben, alap állóképességed szeretnéd továbbfejleszteni, de még nem jött el az ideje a nagyobb intenzitású óratípusoknak, együtt gyermekeddel – de akár nélküle is – tökéletes választás az Anyatorna!


6 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése