Kangatraining

Kanga MOM / Kanga Training

KangaMom (Alakformáló)
Kangatraining (Szülés utáni hordozós torna) órák

Az óra elengedhetetlen része a bemelegítés, az edzés végi levezetés és nyújtás, valamint különös figyelmet fordítunk a gátizom tornára is, ami minden női testedzés része kell, hogy legyen. 45-50 perces intenzív mozgásra számíthatsz, a kritikus területeket megcélozva (comb, popsi és a has), gátizom erősítésre, de nem maradhatnak el a szuper zenék és a fantasztikus hangulat sem! Amennyiben, alap állóképességed szeretnéd továbbfejleszteni, de még nem jött el az ideje a nagyobb intenzitású óratípusoknak, együtt gyermekeddel – de akár nélküle is – tökéletes választás az Anyatorna!

 

Nem kell attól félned, hogy újra kialakul a rectus diastasisod, nem kell olyan gyakorlatokat végezned, ami terheli a gátizmod, az óra mégis hatékonyan formálja a kényes területeket, javítja az állóképességed. Ha már túl vagy a szülés utáni regeneráción, jöhet az intenzívebb alakformálás, olyan oktatókkal, akik a szülés utáni megváltozott testre és lélekre ugyanúgy figyelnek, mind a Kangatraining-en! Ez a torna a KangaMom Training / Kanga Anyatorna!

Kanga Burn 

A funkcionális gyakorlatoknak köszönhetően, jelentősen növeli az állóképességet. Magas Intenzitású Intervall Tréning (HIIT), így az edzés után is garantált a kalóriaégetés. Az edzés során ajánlott a sportmelltartó és a testhez álló ruha, mivel gyakran használt eszköz az ugrókötél.

Kanga1_edited.jpg
Kanga2.jpeg

Kiknek ajánljuk?

  • Ha édesanya vagy

  • Ha már túl vagy a szülés utáni regeneráción

  • Ha vissza szeretnéd nyerni a szülés előtti alakod

  • Ha továbbfejlesztenéd állóképességed

  • Ha erősítenéd gátizmod

  • Ha a kritikus területeket érintve szeretnél formálódni

  • Ha szuper zenéket hallgatnál

  • Ha igazi közösségre vágysz