Gerincfájdalom – ragaszkodsz hozzá, vagy jobb nélküle?

Rendszeres mozgás helyett inkább fájdalommal élünk, nyeljük a fájdalomcsillapítókat, de nem vagyunk boldogok tőle” – derül ki az Országos Gerincvédő Egyesület korábbi felméréséből.

Lehet úgy érzed, hogy annyira fáj a derekad, hogy megmozdulni  sincs kedved, nemhogy tornázni, de annál rosszabb nincs, mikor csak fekszünk és gyógyszert kapkodunk be. Fontos kiemelni, hogy a mozgásszervi problémák kezelésének elsőszámú eszköze a mozgásterápia. Ha a szöveteink csak egy minimális ingert is kapnak a mozgástól, máris elkezdik az öngyógyító tevékenységüket és újraépítik magukat. Gerinctornán egyszerű alapgyakorlatokat végzünk, amit bárki elkezdhet kortól, nemtől és edzettségi szinttől függetlenül.

Ha abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy még nem tapasztaltál ilyesfajta panaszokat, akkor sem szabad hátradőlnöd, hiszen a megelőzés rendkívül fontos. Ülőmunkát végzők körében bármikor előjöhet komoly hátfájás, fejfájás, és állandó fáradtságérzet, hiszen a több órás ülés, görnyedés a csigolyák rendellenes pozícióját hozza létre. Szeretnéd elkerülni?

Mit tudsz tenni? Csatlakozz gerinctornánkhoz, amely egy olyan komplex ízületkímélő tréning és terápia egyben, melynek hatására megőrizheted gerinced stabilitási és mobilitási funkcióját, kialakíthatod a helyes testtartásod és légzéstechnikád, enyhítheted az izomfeszülések okozta mozgásszervi problémáid is.

Emellett jobb lesz a közérzeted, mozgás közben endorfint termel a szervezetet, és boldogabb leszel.