– Intervall edzés
– Koreográfia nélküli
– Pörgős
– Állóképesség fejlesztő
– Hatékony zsírégető óra

Az edzés 4/6 perces időszakokban zajlik, s egy gyakorlatból, 30/40/60 másodperces sorozatot kell végezned 10/15/20 másodperces pihenőkkel megszakítva. Fontos, hogy az intenzív szakaszokat mindig maximális terheléssel végezd! A sportolókhoz hasonlóan, Te is hamar észreveheted majd magadon a Tabata módszer pozitív hatásait! 

⏱️Időhatékony, ennek ellenére jóval több kalóriát éget el, mint a közepes intenzitású edzések!

Miért ezt válaszd?

  • Ez a váltakozó intenzitású edzés rendkívül gyorsan és látványosan formálja az alakot, nemcsak a zsírbontásban segít, de építi is az izmokat, sőt az állóképességet is javítja.
  • Serkenti a szervezet anyagcseréjét és az antioxidáns termelését.
  • A váltakozó szakaszok arra késztetik a szervezet, hogy gyorsan reagáljon a váratlan helyzetekre.
  • A gyakori tempóváltások miatt nagyon változatos, ezért azoknak ajánlott, akik unják a hosszú kardió edzéseket, és mégis gyorsan szeretnének megszabadulni a testzsírjuktól.
  • A Tabata-gyakorlatok az összes problémás területet, a hasat, a popsit, a combokat és a karokat is megdolgoztatják – így gyorsan csúcsformába hozhatod magad!

A Tabata elsősorban nem kezdőknek van kitalálva, mindenképpen szükséges legalább közepes állóképesség és jó fizikális erőnlét.

Rendezd át időben, és tedd hatékonyabbá az edzést! 🙂