KRITIKUS ZÓNÁKRA dolgozunk

-Has,
-Fenék,
-Derék,
-Külső- és belsőcomb
-Formás test
-Fogyás
-Feszesebb test
-Optimális, helyes testtartás
-Hatékony edzés
-Magabiztos fellépés
-Legnépszerűbb mozgásforma
-Remek hangulat
-Pörgős, Vidám, Motiváló zene
-Naponta több időpont közül választhatsz
-Nincs bejelentkezés
A KRITIKUS ZÓNÁK mellett a felsőtest izmait sem hanyagoljuk el, hiszen a legtökéletesebb
alakú nő sem szép látvány, ha rosszul tartja magát, és emiatt aránytalannak tűnik a teste.
Legtöbbször klasszikus aerobikhoz hasonlóan 10 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd
nyújtással előkészítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat.
Alaplépésekből álló egyszerű, funkcionális erősítő gyakorlatokkal tűzdelt koreográfia segít
zsírégető tartományba hozni a pulzust. A koreográfia színes és változatos,könnyen követhető, a zene pedig pörgős és ezért motiváló. Az egyszerű koreográfiás szakasz fejleszti a
mozgáskoordinációt, összekapcsolja a jobb és bal agyféltekét, amitől könnyebben megy a
szellemi munka is.
A hatékonyság a Fitnexxben fontos szempont, ezért követjük mindig a fitness trendek változását
és beépítjük edzéseinkbe a legjobb, legújabb gyakorlatsorokat.
Az egyik ilyen fitness trend a funkcionális gyakorlatok bevezetése, amely révén az egész testet
megdolgoztatjuk. Ezt sokszor már a koreográfiában is alkalmazzuk. A teljes testedzés
harmonikus testet, magabiztos fellépést eredményez.
Sokszor alkalmazzuk az INTERVALL edzésmódszert is. Egyre több tudományos bizonyítéka
van annak, hogy a leghatékonyabb aerob edzésforma a zsírégetésre az intervallum edzés.
Órákkal az edzés után is még pörgeti az anyagcserét, így a zsírégető hatás jóval az edzés után
is kitart. Megnöveli a szervezet nyugalmi anyagcsere sebességét, mivel testünk edzés utáni
oxigénfogyasztása megnő akár az edzést követő teljes 24 órán keresztül. Így jelentősen
nagyobb mennyiségű zsírt tudunk elégetni.
Az alakformáló gyakorlatokra koncentrálunk az óra lényegi részében, amelyeket alkalmanként
segédeszközök – kézi súlyzó, Xco-trainer, gumiszalag, csúszka (cat slide) – használatával
színesítünk.
Az eszközhasználat, az edzés intenzitása az edző személyiségétől, a vendégek összetételétől függően változik. Ez a típus kifejezetten kezdő vendégeinknek ajánlott, akik először valamivel egyszerűbb koreográfiákkal, és mozdulatokkal kívánnak dolgozni.
Fontos, ha egészségügyi gondod lenne, pl. fáj a térded, vállad, műtét vagy szülés után vagy,
tudjon róla az oktató. Ha kell, ad speciális, differenciált gyakorlatot, ami nem okoz panaszt.
Garantáljuk a pörgős, színes órát.
Nincs két egyforma edzés, ezért is megunhatatlan.
Az alakformáló aerobik az egyik legnépszerűbb mozgásfajta nők körében.
Bármilyen korosztály számára ideális.
Ha rendszeresen látogatod az alakformáló órákat, és tisztán étkezel, akkor az eredmény sem
maradhat el. Formás, feszes, tónusos, mégsem túl izmos test.
Az ALAKFORMÁLÓ aerobik órán garantált a motivált csapat, ami remek húzóerőt jelent
azokban a pillanatokban amikor feladnád az egyik gyakorlatot
Visz magával az óra hangulata és a lendület, közben észre sem veszed, hogy feszegeted a
határaidat.
Tapasztald meg Te is ezt az érzést!
Gyere és próbáld ki, hiszen a legjobb alakformáló órákat Pécsett itt találod!

Hétfő: 16:00

Kedd: 16:00

Péntek: 16:00