1 (14)

Foglalj időpontot most!

Erre az órára előzetes bejelentkezés szükséges, melyet telefonon, Facebookon vagy Viberen tehetsz meg! Mobil: 20/539 00 00 Vezetékes: 72/212-505. Ha elmaradt a bejelentkezés, akkor csak szabad helyek esetén tudjuk biztosítani az órai részvételt!

A G-Flex a hagyományos felfüggesztéses edzésrendszerek és eszközök egy továbbfejlesztett változata. Gravitációs edzéseszköz, amely a funkcionális, saját testsúllyal végzett edzésmódszerre épül. Különlegessége az a csigás áttétel , mely lehetővé teszi, hogy a tér bármely irányába szabad mozgást lehessen végezni. Így még több gyakorlatot, terhelést tudunk biztosítani a formálódó, szálkásodó testnek. Hatékonysága miatt megannyi sportágban jelen van a felkészülési, alapozási programban.
Fejleszthetjük vele erő-,állóképességünket, koordinációnkat, flexibilitásunkat. Hatékony zsírszázalék csökkentő. Férfiaknál mutatós izomnövekedést tapasztaltunk.
Ízületkímélő módon egyszerre dolgoztatjuk a vázizom- és a keringési rendszert, miközben a core izmok folyamatosan stabilizálnak. Fejleszti az egyensúlyérzékedet, hajlékonyságodat.
A fittségi állapot nem számít, bárki elkezdheti!
Egyszerre lehet vele fogyni és izmosodni. A másik nagy előnye, hogy a vele való edzés során nem elkülönülten dolgoznak az izomcsoportok, hanem a teljes test munkát végez. A cél, hogy minél több izom bekapcsolódjon a gyakorlatok végrehajtásába.
Ahelyett, hogy 8-9 óra ülőmunka után ülve végezz izolált, a core izmaidat kímélő gyakorlatokat, miközben a hátadat egy támlának feszítenéd egy kondi terembe, gyere inkább G-flex-re! Szinte nincs is olyan feladat, amely során tétlenül maradnának a mindennapi élethez is elengedhetetlenül fontos törzsizmaid.

Mi a különleges a G-flex-ben ?
A sokoldalúság, egyszerre lehet fejleszteni erőt, állóképességet, hajlékonyságot, koordinációt. Mivel a gravitációval szemben a saját súlyoddal dolgozol a terhelés személyre szabott, így nőknek, férfiaknak egyaránt ajánlott.
Több mint 300 gyakorlat végezhető el, de a variációk száma csak a fantázián múlik.

Mire hat a G-flex ?
Célzottan a törzsizomzatra (hasfal, ágyékipólya, mély hátizmok). A gyakorlatok során ezek az izomcsoportok mindig terheltek. A gyakorlatok nagyobb intenzitása miatt pulzusunk is magasabb tartományban van, ezáltal az izmaink formálódása mellett a szív- és keringési rendszerünk is fejlődik.
Erő, állóképesség, motiváció! Kis csoportos edzés, mely ötvözi a személyi edzés előnyeit és a csoport adta motivációt. Égess zsírt, és fejleszd az izomzatod egyszerre!
A G-flex-et férfiak és nők egyaránt használhatják, fittségi szinttől függetlenül. Ezért akár a pároddal együtt is edzhettek. Mivel a gyakorlatok számtalan szögben végezhetők, az izolált mozdulatokkal szemben sokkal több izomrostot stimulálnak – így hatékonyabb lesz az edzésed.

Az edzések végén mint tudod, sosem szabad elfeledkezni a megfelelő nyújtásról. Ez nem csak az izomláz elkerülése, de az egészséged szempontjából is fontos.

Kedd 8:00
Csütörtök 8:00