Erősítsd az immunrendszeredet!

Erősítenéd az immunrendszeredet, hogy könnyebben megbírkózzon egyes környezeti hatásokkal, különös tekintettel egy bizonyos vírusra? 😏 Hoztunk Neked pár TIPPET különböző tudományos forrásokból, valamint Dr. Gőcze Katalintól, melyek betartásával sokat tehetsz egészségedért ebben az időszakban is:

1. Ne dohányozz 🚬 
2. Fogyassz sok zöldséget és gyümölcsöt, ezzel is felhalmozva a szervezetedben a vitaminokat anélkül, hogy a patikában kelljen kivárnod a sort 😎
3. Sportolj rendszeresen! 🏃‍♀️🏃‍♂️ Legyen az otthon a szobában, vagy ha lehetőséged van a szabadban! 🌱
4. Figyelj oda alvásod mennyiségére és minőségére… 😴
5. Az alkohollal csak mértékkel élj, kivéve persze, ha elhatároztad, hogy házilag készítesz kézfertőtlenítő gélt 🤭
6. Moss rendszeresen kezet, s habár néha nehéz kivárni, ne felejtsd el betartani a főzési időket sem! 🙏
7. Minimalizáld a stresszt, találd meg mi az, ami teljesen ellazít és relaxálj gyakrabban! 🤗

Segítünk, hogy Te is minél alaposabban vigyázhass magadra, s a fenti javaslatokra támaszkodva felépíthesd a legkiválóbb védelmet az egészséged érdekében, amit csak elképzeltél! 🥰🛡 #nehagydmagad

Felhasznált irodalmak:

Campbell JP, Turner JE. Debunking the Myth of Exercise-Induced Immune Suppression: Redefining the Impact of Exercise on Immunological Health Across the Lifespan. Front Immunol. 2018;9:648.

Gleeson M, Bishop N, Oliveira M, Tauler P. Influence of training load on upper respiratory tract
infection incidence and antigen-stimulated cytokine production. Scand J Med Sci Sports.
2013;23(4):451-457.

Harvard Medical School: Helpful ways to strengthen your immune system and fight off disease. Harvard Health Publishing. Sept, 2014.

Nieman DC and Wentz LM: The compelling link between physical activity and the body’s defense system. Journal of Sport and Health Science. 8:3, 2019. 201-217.